

Eilen illalla sain tehtyä muutaman joulukortin lisää. Ylimmäisessä kortissa on käytetty Memory Boxin papereita ja mini Hänglar leimasinta. Alimman kortin paperit ovat Basic Greyn ja huopa sydän on leikattu Sizzix stanssilla.
lauantai, 22. marraskuu 2008


Eilen illalla sain tehtyä muutaman joulukortin lisää. Ylimmäisessä kortissa on käytetty Memory Boxin papereita ja mini Hänglar leimasinta. Alimman kortin paperit ovat Basic Greyn ja huopa sydän on leikattu Sizzix stanssilla.
Laskuri asennettu 26.6.2008
Olen 06/07 syntyneen poika vesselin äiti joka tykkää tehdä käsitöitä laidasta laitaan. Tällä hetkellä suosikkeja ovat korttiaskastelu ja korujen tekeminen.
Minulle voi lähettää postia
[email protected]
Arvonta Askastelu Elzybellsin kortit Helmiplaneetan haasteet Helmiplaneetta Hänglar kortit Jehkotar CardChallenge Joulukalenteri vaihto Joulukortit Korut Lahja paketointi Lahjapussit Lahjat Lasten korut Leimailutaivas Magnolia kortit Messut Muut kortit Ompelut Shoppailua Skräppäys Sugar Nellie kortit Tilda ompelut Tunnustukset Yleinen
Kommentit