Minulla on viime aikoina ollut hirveä shoppailu mania :)) tavaraa on tullut tilattua sieltä ja täältä (niin jos ette jo ole aikaisemmin huomanneet).

 Photobucket

Nämä leimasimet tilasin Paperinauhasta eilen aamulla ja tänään ne jo tulivat todella nopeata toimintaa.

Photobucket

Täältä Taava käski minun tilata Ez-foumit ja tein työtä käskettyä tosin mukaan tarttui jotakin muutakin. Tämä on uskomaton kauppa kun toimittavat ilman postikuluja.

Photobucket

Jippii nyt minulla on ekat kirjain stanssit (siis sellaiset missä on numerotkin) Taava tilasi meille nämä Ellisonilta ja tuon kiekura stanssin olen halunnut jo kauan kun minun ei sitä aikanaan annettu ostaa :))

Photobucket Photobucket

Nämä kaksi kuvaa ovat Franticin tilauksesta josta tilasin Taavalle ja minulle. Maiju kyseli Taavan blogissa tämän kaupan postitus kuluista. Tämän kimppa tilauksen postikulut olivat 19,95 $ tässä kaupassa on vain se huono puoli, että tilaus pitää tehdä mailitse ja sitten kun he ovat keränneet tavarat sieltä tulee tilausvahvistus mistä vasta selviää postikulut. Olen maksanut nämä ostokset PayPalin kautta. 

Ja vielä varoituksen sana tämä kauppa käy kukkarolle tämä on toinen tilaus ja kolmas on jo matkalla :)))